Een pet moet bij je stijl past

Een pret dagen is heel hip tegenwoordig. We zien ook een steeds grotere verandering van de functionele eigenschappen van de pet naar een modeaccessoire. We zien dat mode niet alleen meer om kleding draait tegenwoordig. Veel mode bedrijven zien dat accessoires gewild zijn en een uitgelegen kans om cross-selling te realiseren. Je kan zo bijpassende sierraden en petten verkopen bij een mooi jasje of een jurkje. Klanten hoeven zo maar naar één winkel te gaan en niet van winkel naar winkel te gaan om hun gewenste kleding te kopen.

Je wilt namelijk dat het totaal plaatje klopt. Als je een mooi jurkje, jasje of truitje aan hebt wil je dat je schoenen, broek, je haar en eigenlijk alles er mooi uitziet. Een mooie auto met lelijke verroeste velgen eronder laten de auto er een stuk minder mooi uitzien. Het is een slimme manier van verkopen, maar het er kleeft één groot nadeel aan. 

Als jij een bedrijf bent dat alles verkoopt ben je niet gespecialiseerd in een product. Je verkoopt van alles, maar je hebt dus niet van een specifiek product heel veel bestand. Als jij dus bijvoorbeeld een pet kopen wilt kan het zijn dat ze je bij een massief bedrijf niet goed helpen kunnen. Als de klant een cap wil kopen en jij bent gespecialiseerd in petten dan kan je ook meerdere antwoorden geven. Misschien kan jij dus juist de klant voorzien van een product die echt inspeelt op de behoefte. 

Een pet is een heel fijn product. Je kan het op je hoofd zetten zonder dat je gel in hoeft te doen. Op deze manier hoef je geen pet op te zetten en kan dus lekker a naturel jezelf vertonen bij de mensen. Je kan een cap kopen die bij je past. Je hebt dus een stijl die precies bij je past en daar hoort de juiste pet bij.

https://www.snapbacks.nl/